O DOAMNĂ...DOAMNA LUMINIŢA




Un lucru minunat am aflat despre doamna din imagine. Mulţi o cunoaşteţi probabil, pentru cei care nu ştiţi se numeşte Zgabei Luminiţa Manuela şi probabil că nu aş fi scris aceste rânduri dacă nu vedeam astăzi nişte poze pe Facebook, din care am înţeles că DOAMNA LUMINIŢA a ajutat unele persoane. Nu m-am putut abţine şi am întrebat-o ce fel de acţiune a fost (defect de profesie, ce să-i faci). Răspunsul m-a uluit în cel mai plăcut sens cu putinţă. „Am avut şi am mereu acţiuni, cel puţin asta fac de 4 ani încoace, însă atunci când am sponsori sau când vrea cineva să vadă unde ajung lucrurile lui doar atunci fac poze. În rest fac eu pe cont propriu. O dată pe lună îmi propun să ajut diferite persoane, iar când nu am bani destui fac de mancare, ciorbiţă şi felul 2 şi mă duc prin sate cu mâncare caldă. Încarc maşina şi fug. Asta pe lângă şcoală, servici, familie....De regulă nu vorbesc despre asta, le fac că aşa SIMT (vine ceva din interior şi vreau să răsplătesc oamenii pentru oraşul acesta minunat în care m-au primit - e un fel de MULŢUMESC) şi nici nu îmi place publicitatea sau ....de aceea rar şi doar dacă trebuie fac poze şi atunci aflaţi. Numai bine, prieten drag!”, a fost mesajul pe care mi l-a transmis DOAMNA LUMINIŢA.
Minunată declaraţie de dragostea pentru acest oraş şi un incredibil suflet nobil. În faţa unor asemenea gesturi, rămâi mut de uimire. Ceea ce aţi citit mai sus nu e nicidecum o ştire, e o incredibilă faptă de viaţă şi de suflet. DOAMNEI LUMINIŢA poate nu i se pare nimic spectaculos, însă asemenea gesturi sunt cele care arată adevărata valoare a unui OM. Pot doar atât să vă transmit, DOAMNA LUMINIŢA: aflând de ceea ce faceţi, am înţeles că atunci când străluceşti nu ai nevoie de reflectoare să fi pus în valoare pentru că lumina, ca şi dragostea şi bunătatea, vin din interiorul fiecărui om. Să aveţi Sărbători Binecuvântate.
Un produs Blogger.