DOAMNA LUMINIŢA – un reper, un model pentru Mediaş


Într-o societate care şi-a pierdut orice repere, orice valori, orice încredere, vreau să vă prezint un om inestimabil pentru mine. Am mai scris despre această DOAMNĂ anul trecut, când am aflat absolut întâmplător despre ceea ce face. Doamna Luminiţa Zgabei a aflat despre cazul unei tinere din Mediaş, elevă la şcoala generală „Cireşarii” din Vitrometan, tânără care provine dintr-o familie cu venituri modeste. Inimoasă ca de obicei, doamna Luminiţa alături de alte câteva prietene şi mă refer aici la doamnele Rucărean Mariana, Anişca-Coţovanu Raluca-Andreea, Mitea Mirela, au pus mână de la mână şi astăzi au ajutat-o pe această tânără cu diferite produse. Mai trebuie să să spun că am un mare respect pentru această DOAMNĂ şi colegele dânsei? Cred că se subînţelege. Aici puteţi citi mai multe despre doamna Luminiţa şi acţiunile incredibile care le face.
P.S. Ştiu că nu vă place „reclama”, doamna Luminiţa, dar pentru mine sunteţi deja un reper, un model de urmat. Ceea ce am scris mai sus nu este o ştire, este poate o clipă din viaţa dumneavoastră, dar ce clipă...Să vă dea Dumnezeu tot ceea ce vă doriţi.
Un produs Blogger.