FOTO ŞI VIDEO - Ciprian a rămas fără un picior. Haideţi să-l AJUTĂM

Ciprian Geafir este un medieşean de 23 de ani care are nevoie urgentă de o proteză la picior. Tânărul are o poveste incredibilă, unde ghinionul şi un diagnostic cel puţin oscilant al medicilor (dacă nu chiar un diagnostic greşit) l-au făcut ca la numai 23 de anisă rămână fără un picior. Problemele au început în toamna anului trecut când Ciprian, mare iubitor de fotbal, s-a accidentat la piciorul stâng. A aşteptat câteva zile, însă umflătura de la picior nu a dispărut, iar durerile erau tot mai mari. A mers în cele din urmă la spitalul din Târgu Mureş, unde medicii i-au spus că ar avea două hematoame. După câteva săptămâni, medicii au revenit asupra diagnosticului şi i-au spus lui Ciprian că suferă de cancer osos. Din păcate boala a evoluat, iar la începutul lunii mai 2012, medicii au fost nevoiţi să-i amputeze piciorul stâng. În acest moment, Ciprian are nevoie de o proteză pentru piciorul stâng, proteză care costă 3.000 de euro. „Am jucat fotbal, m-am accidentat, iar în două săptămâni mi s-a umflat piciorul. Am stat cu el, nu m-am dus la doctor, iar după 3 luni, în ianuarie în acest an m-au operat prima oară. Mi-au spus că am două hematoame, a fost totul bine, am călcat pe picior, am început să merg, dar după două săptămâni după ce mi-au scos aţele, piciorul s-a umflat din nou. Atunci mi-au spus că am cancer osos. Au urmat alte operaţii, dureri iar acum aş avea nevoie de o proteză, care costă mult iar eu nu dispun de aceşti bani”, a spus Ciprian Geafir.
Pentru ajutorarea tânărului au fost deschise la Raiffeisen Bank Mediaş două conturi pe numele Geafir Ciprian. Iată conturile:
În lei: RO 64 RZBR 00000 600 1488 0205
În euro RO 96 RZBR 00000 600 1488 0211
Un produs Blogger.