Reacţii CONTRA şi PRO SCUMPIRII BILETELOR Meditur Mediaş. Vezi ce spun medieşenii


După ce am publicat cele două ştiri referitoare la scumpirea biletelor de la un leu la 1,50 lei pe mijloacele de transport al societăţii Meditur începând cu data de 1 aprilie 2013, pe reţeaua de socializare Facebook au existat mai multe reacţii, contra şi pro scumpirii biletelor. Vă prezint câteva dintre comentariile cititorilor:
„Dupa scandalul cu statia de pe baznei tre sa recupereze cumva paguba”
„sa va fie rusine d-lor...va ginditi numai la buzunarul vostru...chiar ca este bataie de joc...vai de noi ce am ajuns”
„CA INTODEAUNA NOI CETATENII PLATIM PENTRU ......TOOT”
„Nu e un capat de tara 50 de bani.Daca lasa pretul acesta inca 10 ani”
„MIE NU MI-A MARIT NIMENI SALARUL CU 0,05 BANI...DAR TOATE S-AU SCUMPIT”
„la ce conditi sunt poate sa mai ramana 1 leu”
O opinie interesantă a avut Silviu Sîntea: "Vor fi afectate de scumpiri doar persoanele active" a grait primarul Neamtu. Mi-e greu sa-mi stapanesc oprobriul, insa nu pot sa nu regret ca daca ceva s-a facut bine la Medias, acel ceva (mentinerea la un leu a pretului platit de "activi") va fi acum distrus. Personal sunt impotriva scumpirii biletului, a casarilor si achizitiilor (haotice-zic eu) de vehicule, deci e momentul sa spunem stop praduirii banului public. O posibilitate: scoaterea la licitatie a tuturor traseelor si nu incredintarea directa catre Meditur. Atunci sa ramana 1,5 lei calatoria insa scapam de fondurile alocate pt. investitii si mai si primim bani, sub forma de redeventa. O sa transmit aceste propuneri Consiliului local. Poate ca o societate privata e mai "grijulie".

AICI şi AICI puteţi afla detalii despre scumpirea călătoriilor cu mijloacele de transport ale Meditur Mediaş.
Un produs Blogger.