FOTO ŞOC la Moşna - Firmă de prospecţiuni PRINSĂ cu EXPLOZIBIL pe TERENURILE PRIVATE










Situaţie extrem de tensionată la Moşna. Willy Schuster, un localnic din Moşna care se luiptă de luni bune cu o firmă de prospecţiuni pentru a nu efectua foraje pe terenul său, SE TEME PENTRU SIGURANŢA LUI. Duminică, mai multe autoturisme ale unei firme de pază şi securitate au oprit în faţa casei lui Willy din Moşna. Willy Schuster susţine că oamenii de al firma de pază ar pune la cale să-l bată în momentul în care ar ieşi din propria curte. "Casa mea este înconjurată de ISP Security şi discută între ei să mă bată când ies din curte fiindcă am adunat cablurile găsite pe terenul meu şi le-am adus acasă. Prospecţiuni SA nu se dă înapoi de la mai multe acte criminale!" a scris Willy Schuster pe Facebook.
Mai mult, Willy Schuster i-a prins "în flagrant" pe cei de la prospecţiuni în timp ce descărcat explozibilul pe terenul său. "Jeepul Prospecţiuni SA descarcând bombele pe terenul meu fără acordul meu şi nepăziţi de niciun security!!!", a mai scris Willy Schuster.
Un produs Blogger.