VIDEO: Un medieșean a ridicat jurații în picioare la X Factor: "Vreau să câștig concursul"


"Ești foarte tare!" sunt primele cuvinte rostite de juratul Ștefan Bănică junior, care parcă prevestea ce avea să se întâmple. "Nici nu realizezi cât ești de talentat", i-a mărturisit Delia, care a venit pe scenă să-l îmbrățișeze pe timidul Emanuel în timpul prestației. “Am zis și o să mai spun, am un feeling foarte bun! Îți dau un mare DA pentru că tu vei fi în echipa mea!”, a mai spus Delia. Emanuel Varga, un tânăr de 14 ani din Mediaș, a apărut vineri seara, în ediția a II-a a concursului X Factor și a cucerit pe toată lumea. Emanuel a interpretat piesa "Counting Stars" a celor de la One Republic și a obținut 3 DA din partea celor 3 jurați. Mai multe, Ștefan Bănică junior a spus la finalul piesei că Emanuel "l-a dat gata" și că este un copil talentat, iar Horia Brenciu și Delia se bat pentru a-l avea în echipa lor. Emanuel spune că a început să cânte din clasa a patra, iar visul său este să câștige x Factor. "Eu cânt din clasa a patra pentru că îmi place foarte mult muzica. Am vrut să participa la X Factor de când a început emisiunea, însă din cauza vârstei nu am putut să mă înscriu. Acum, când am 14 ani, am putut să particip. La X Factor as vrea să capăt experiență și să îmi creez o carieră muzicală. La audiții m-am simțit foarte bine, toată lumea m-a încurajat. Mi-am dorit foarte mult să merg la emisiune. Pe scenă mi s-a zis că sunt atât de micuț. Visul meu este să câștig X Factor. Pentru asta am nevoie de ajutorul oamenilor să mă voteze prin aplicație. Mai au la dispoziție câteva zile oamenii, până vineri seara", a spus Emanuel Varga.
Un produs Blogger.