Un bărbat din Ighișul Nou își crește singur cele 5 fete după ce mama lor le-a abandonat

Un bărbat în vârstă de 42 de ani din localitatea Ighişu Nou, îşi creşte singur cele cinci fete, pe care mama le-a abandonat într-un centru de plasament, anunță Adevarul de Sibiu.  Gheorghe Teglaş a iubit odată foarte mult o femeie. Cinci fete au venit pe lume din dragostea lor: Ana Maria (14 ani, elevă în clasa a VII-a), Georgiana Maria (15 ani, clasa a VII-a), Denisa Alexandra (11 ani, clasa a V-a), Gabriela Gheorghina (12 ani, clasa a VI-a) şi mezina, Daniela Cristina (8 ani, clasa I). Pe toate cinci, mama le-a lăsat, fără mustrări de conştiinţă, într-un centru de plasament, unde le-a găsit Gheorghe, plecat cioban la oi, când s-a întors acasă. Şase ani, bărbatul le-a vizitat cât de des a putut, le-a luat în casa bunicii în toate vacanţele şi a ciobănit în continuare, să strângă ceva bănuţi, visând să poată ridica, pentru fetele lui, o casă adevărată. În iunie, chiar dacă banii nu erau destui pentru a-şi împlini visul, Gheorghe n-a mai rezistat departe de ele. Aşa că a venit înapoi în sat şi, a doua zi, s-a dus şi şi-a luat fetele acasă. „Acum sunt tot cu ele, nu mă mai pot mişca de lângă ele. Am fost pe la oi şi am muncit şi când am venit mi-am luat cărămidă. Pământ avem aici, în spate. Am adunat bani şi ne-am luat şi vrem să ne facem casă. Azi am venit de la oi şi mâine m-am dus după ele. A fost greu în anii ăştia, şi pentru ele, şi pentru mine“, spune tatăl. AICI găsiți materialul complet de pe Adevărul de Sibiu.
Un produs Blogger.