VIDEO: Viceprimarul Mediașului, George Petrescu, radiat din PNL Mediaș


Viceprimarul George Petrescu, cel care și-a anunțat intenția de a candida la funcția de primar al municipiului de pe Târnava Mare din partea ALDE însă fără a părăsi PNL Mediaș, a fost radiat joi seara din Partidul Național Liberal. Într-o ședință a Biroului Permanent Local al Partidului Național Liberal Mediaș s-a decis radierea lui Petrescu din PNL. În acest fel, George Petrescu va pierde calitatea de consilier local și implicit cea de viceprimar al Mediașului. 
Vă reamintesc faptul că George Petrescu, a anunțat marți că va pleca din PNL pentru a candida la funcția de primar al municipiului din partea ALDE. Petrescu a fost extrem de nemulțumit de faptul că nu a fost inclus pe listele de alegeri din vara acestui an, în condițiile în care a anunțat de mai multă vreme că dorește să-și continue cariera politică. George Petrescu a spus într-o conferință de presă că ALDE reprezintă adevăratele valori liberale din țară și că nu va face niciodată treceri de la drepta la stâbga eșichierului politic. "Am intrat in politică acum 10 ani de zile alături de Partidul Național Liberal, având puternice convingeri liberale. Întotdeauna am respectat principiile și regulile impuse de partid și am înțeles să mă comport ca atare. În condițiile date, consider că Alianța Liberalilor și Democraților reprezintă adevăratele valori liberale din România, drept pentru care am ales să candidez la funcția de primar din partea acestei formațiuni politice, conform vederilor liberale după care m-am ghidat mereu. Vreau să mai menționez faptul că nu voi face niciodată mișcări de la drepta la stânga, voi rămâne tot timpul un liberal convins. În urma activității pe care am avut-o până acum, respectiv 4 ani consilier local și 4 ani viceprimar, am acumulat cunoștințe multe în domeniul administrației publice locale, am votat multe proiecte care s-au realizat în municipiul nostru și în continuare cred că am pregătirea necesară să continui proiectele la care am participat până acum", a spus George Petrescu.
Un produs Blogger.