Un copil de 7 ani are nevoie de 28.000 de euro pentru a trăi. Rareș a fost diagnosticat cu o tumoră în interiorul trunchiului cerebral

Ma numesc Rares Capatina si am aproape 7 ani. Viata mea a fost una fericita si plina de bucurii , insa , totul s-a schimbat acum 3 luni. Am fost diagnosticat cu Astrocitom Pilocitic grad 1 (tumora situata in interiorul trunchiului celebral ). Am fost supus unei interventii chirurgicale foarte riscante , unui tratament oncologic in Spania ... consultatiile medicale sant atat de dese incat au inlocuit programa mea scolara .
Momentan stare mea de sanatate nu este cea mai buna ... am probleme de echilibru , ochii si nervii faciali imi sant afectati , vorbesc atat de greu incat abia reusesc sa ma fac inteles . Acestea sant doar primele ''semne'' ... Din pacate , tumora continua sa creasca iar marirea ei va conduce la degradarea starii mele de sanatate. Viitorul meu depinde de efectuarea unui tratament oncologic la o clinica din Munchen .
Costul acestui tratament este 28 000 euro. Parintii mei se lupta sa-mi acorde sansa unei vieti normale dar, in acest moment , sant depasiti de situatie .
Implicarea ta este sansa mea !
Cont pt. donatii in lei :
RO47INGB0000999904307350
Cont pt. donatii in euro :
RO42INGB0000999905879519
Ambele conturi sunt deschise la sucursala ING Medias , titular este tatal meu , Radu Capatina .
Telefon
0744258917 / 0741242055


AICI găsiți pagina special dedicată lui Rareș și cazului său.
Un produs Blogger.