FOTO ŞI VIDEO - Cristi Bud, implicat într-un ACCIDENT RUTIER












Atacantul Gazului Metan, Cristian Bud, a fost implicat într-un eveniment rutier luni seara în jurul orei 18.30. Bud se deplasa spre Târnăveni şi se afla în spatele unei autobasculante care a fost lovită în plin de un TIR. Din fericire, Bud a avut un reflex care i-a salvat viaţa: a tras de volan dreapta şi a ieşit în afara şoselei. În urma acestui eveniment, autoturismul lui Cristian Bud a suferit avarii minore. De asemenea, Bud a acuzat unele dureri la o mână. "Eu am fost în spatele TIR-ului, iar TIR-ul galben a intrat frontal în TIR-ul din faţa mea. Am tras dreapta să nu intre frontal şi în maşina mea. Numai ghinioane, ce să mai spun? Nu mai pot să spun nimic", mi-a spus Cristi Bud. Mai sus am postat imagini cu autoturismul lui Cristian Bud.
Un produs Blogger.